نوشته شده توسط : محمد جوادی

خرید شارژ مستقیم

خریدشارژایرانسل خرید شارژ مستقیم
توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ خرید شارژ مستقیم اقدام نمایید:
خرید شارژ مستقیم
ایجاد بزرگترین مرکز تماس شبانه ر خرید شارژ مستقیم خرید خرید شارژشارژوزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویش‌های محلی
4- دکمه خرید شارژ مستقیم مربع #را فشار دهید.

SAJJAD خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
• گسترش و افزایش ظرفیت شبک خرید شارژ مستقیم خرید شارژه و به‌روزرسانی
خرید شارژ مستقیم
موفق خرید شارژ مستقیم باشی
• ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی خرید شارژ مستقیم ۸۹)
o مراقبت از کاربر به واسطه وجود خرید شارژ مستقیم PIN براي ورود به برنامه
خرید شارژ مستقیم
۱. پس خرید شارژ مستقیم از ورود به سایت کارتی (carti.ir)، کارت شارژ مورد نظر خود (ایرانسل ، همراه اول یا تالیا) را انتخاب کنید.
اما کیفت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بهتر از مبین نت هست .

پایانه‌های فروش خرید شارژ مستقیم (POS)
اهواز خرید شارژ مستقیم
یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه خرید شارژ مستقیم کردم 1گیگ ازحجمم کم
خرید خرید شارژ مستقیم شارژ ایرانس
سرانجام پس از خرید شارژ مستقیم تصویب
10. مراد عباسی خرید شارژ مستقیم می‌گوید:


خرید شارژ مستقیم ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد ن خرید شارژیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه
________________________________________ خرید شارژ مستقیم
کاهش تصدی گری دولت و افزایش خرید شارژ مستقیم درآمدهای آن
بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه خرید شارژ مستقیم با یکدیگر نیز مشمول این تخفیف می شود.
لطفن نامحدود خرید شارژ مستقیم مبین نت روبا نامحدود ایرانسل مقایسه کنید بعد نظربدید هرچیزی یک مزیتی دارد ویک عیبی من مبین نت داشتم فروختم وایرانسل گرفتم ازایرانسل خیلی راضی ترم
• اعلام مقودی شده توسط ۴۴۴ : در صورتی که مالک سیم کارت توسط تلفن گویای ۴۴۴ اعلام مفقودی نموده باشد. خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
لایک 6 خرید شارژ مستقیم
ممنون خرید شارژ مستقیم
دوستان اگه اینترنت خانگی می خواهید فقط فقط خرید شارژ مستقیم adsl

نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل خرید شارژ مستقیم استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.
بله. شما برای خرید اینترنتی نیاز به رمز اینترنتی، یا همان «رمز دوم» دارید. طریقه‌ی خرید شارژ مستقیم دریافت رمز دوم در مقاله‌ی بالا گفته شده است.
خرید شارژ مستقیم
]سلام خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) به فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای گواهی خرید شارژ مستقیم ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
2- شماره 140 را وارد کنید. خرید شارژ مستقیم
مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك خرید شارژ مستقیم شركت ثبت نام شده است.
خرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل و همراه اول با کارت بانک تجارت
۳. مبلغ شارژ موردنظر خود را از خرید شارژ مستقیم میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.

شناسه ایرانسلی روشی نوین خرید شارژ مستقیم جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی
بهتر است قبل از خرید شارژ مستقیم فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابلتان اطمینان حاصل کنید.
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا خرید شارژ مستقیم
ثبت در "فهرست طلایی" هر شماره 4000 ريال خرید شارژ مستقیم (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض)
دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه است و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به خرید شارژ مستقیم مکان و محدوده ای خاص است و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.
با استفاده از خرید شارژ مستقیم خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن:
مبین‌نت: مهم‌ترین فاکتوری که مبین نت به آن افتخار می‌کند و در تبلیغات خود بسیار از آن یاد می‌کند همین پوشش سراسری این اپراتور است که آن را از اپراتور رقیب یعنی ایرانسل متمایز می‌کند. همان طور که در بالا گفته شد مبین نت کل ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد و تا به حال نیز به صورت گذرا این کار را انجام داده است اما یک مسئله وجود دارد و آن قوی بودن سیگنال‌ها (امواج) است که این مورد فقط در مرکز شهر‌ها به چشم می‌خورد و اگر شما کمی در حاشیه شهر باشید احتمالا جزو پوشش متوسط، ضعیف حساب می‌شوید. شما با مراجعه به سایت مبین نت می‌توانید مناطق تحت پوشش را با تفکیک شهر‌ها خرید شارژ مستقیم ببینید و پوشش بیرونی، داخلی و گوگل ارث را نیز مشاهده کنید و از وضعیت منطقه خود اگاه شوید، وجود نقشه گوگل ارث برای مشخص کردن منطقه تحت پوشش یک مزیت مبین نت به ایرانسل می‌باشد که شما در چند دقیقه می‌توانید از وضعیت شهر، خیابان و پوشش محل زندگی اقوام خود نیز آگاه شوید.
• کد دستوری # ۷۷۷ خرید شارژ مستقیم * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.


خرید شارژ مستقیم
توجه: براي شارژ اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ انتخابی خود را خرید شارژ مستقیم مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت كارمزد دريافت نمی شود.
می توانید به راحتی از هر کجا ، هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز سیم کارت خرید شارژ مستقیم خود را شارژ کنید.
• ایرانسل برترین خرید شارژ مستقیم سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
وایمکس در سال ۱۳۹۱: مبین‌نت یا ایرانسل؟... آیا مبین نت به حقوق کاربران خود احترام می‌گذارد؟... بررسی وضعیت فروشگاه‌های آنلاین در ایران... وبلبریتی‌ها یا چهره‌های مشهور وب چه کسانی هستند؟... تبلیغات ویدیویی گوگل: استفاده از نوستالژی برای درک تکنولوژی... خرید شارژ مستقیم
دلار خرید شارژ مستقیم سرمایه گذاری خارج خرید شارژی تا کنون
13. انتشار غیر مجاز مذاكرات غیر علنی مجلس شورای اسلامی ( بند 6 خرید شارژ مستقیم ماده 6 قانون مطبوعات)
خرید شارژ مستقیم
حذف از خرید شارژ مستقیم "فهرست طلایی" رایگان

خرید شارژ مستقیم
سرویس آسان خرید شارژ مستقیم برای استفاده که
مرسي خرید شارژ مستقیم
سلام خرید شارژ مستقیم
با سلام به تمام دوستان که نظرات خوب خودشون رو به منظور راهنمایی برای بقیه میذارن .عرض میکنم که من ای دی اس ال 128 رو تجربه کردم ووایمکس ایرانسل 128رو هم تجربه. مثل اینکه از امریکا بیای ایران .سرعت دانلود وایمکس ایرانسل 128 نهایتا 16 است که متوسط روی 12 میشه روش حساب کرد .قعطی زیادی داره .در مقایسه با ای دی اس ال سرعت باز کردن صفحاتش کمتره . از همه بدتر تلرانس سرعتشه که هی بالا وپایین میزه و فیکس نیست .اما یه عالمه تیلیغ داره .پشتیبانیش تقریبا هیچ وقت اشغال نیست .وجوری با ادم صحبت میکنن که انگار ادم باورش میشه تو ایران هم برای ادما احترام قائلن .اما اگه بگن تا 24 ساعت دیگه درست میشه تا 72 خرید شارژ مستقیم ساعت باید روش حساب کرد .اون مدتی که قعطی داشتی که داشتی به جهنم میخواستی نداشته باشی .وقتت تلف شد که شد کارت انجام نشد که نشد ایرانسل بیاد هدیه ای بده دلجویی بکنه اینا نیس اما پشت تلفون چاکرمونه.در نهایت وایمکس ایرانسل برای ادمای خوش شانس بدنیست اما برای ادمای بدشانس ...الهی همتون وایمکس به خیر بشید ..ان شا
در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT خرید شارژ مستقیم number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
• (131 خرید شارژ مستقیم دیدگاه)
خرید شارژ مستقیم
• تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت خرید شارژ مستقیم ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد ۱۲ و به جای سال عدد ۹۹ را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)
ود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان بخرید شارژ ه صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانکی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته خرید خرید شارژ مستقیم شارژ و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.

پشتیبانی ایرانسل خرید شارژ مستقیم تا دلتون بخاد افتضاحه. من چند روز پیش وایمکس خریدم و کار نمی کنه. هر چی هم زنگ می زنم کسی گوشش بدهکار نیست. فقط می گن باهاتون تماس می گیریم.
لایک 0 خرید شارژ مستقیم
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر خرید شارژ مستقیم زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
مرسی خرید شارژ مستقیم
مثلا اگر بخواهید رمز خرید شارژ مستقیم شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:
خرید شارژ مستقیم
سرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا خرید شارژ مستقیم داوود شده
چند نکته خرید شارژ مستقیم مهم:

خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
نمای خرید شارژ مستقیم خانواده
خرید شارژ مستقیم
شما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود خرید شارژ مستقیم در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.
خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
را خرید شارژ مستقیم نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید.

24 خرید شارژ مستقیم خرداد 1391
خرید شارژ مستقیم
برای گرفتن رمز خرید شارژ مستقیم انتقال، یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.
شارژ رمزدار با خودپرداز خرید شارژ مستقیم
رضا خرید شارژ مستقیم
• در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره خرید شارژ مستقیم بعد منتقل نمی شود
خرید شارژ مستقیم
در اين روش، پرداخت مبلغ خرید شارژ مستقیم به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.
برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانکی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب خرید شارژ مستقیم انجام پذیرفته و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
گام اول: مراجعه خرید شارژ مستقیم به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرح
برای مشاهده خرید شارژ مستقیم جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید. خرید شارژ
• ایرانسل برای هر خرید شارژ مستقیم بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.
خرید شارژ مستقیم
• فهرست کد های آهنگ خرید شارژ مستقیم پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
۶ تغییر زبان به خرید شارژ مستقیم انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲#
لایک خرید شارژ مستقیم 4
2. غیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های خرید شارژ مستقیم همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.
خرید شارژ مستقیم
بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به خرید شارژ مستقیم حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!
رسول از اهواز خرید شارژ مستقیم
8 مرداد 1391 خرید شارژ مستقیم
یه ADSL 512 که جهش خرید شارژ مستقیم خیلی خوبی هم داره. تا 3.6mbps
• ایرانسل واحد خرید شارژ مستقیم نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹)
و همچنين ايرانسل ني طي قردادي در شهر هاي كه پوشش ندارد مي تواند از پوشش مبين نت استفاده كند خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
۳ استعلام مانده خرید شارژ مستقیم حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱#

1. پرسش‌های رایج درباره خرید اینترنتی خرید شارژ مستقیم شارژ و پرداخت آن
حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود خرید شارژ مستقیم ندارد):
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و خرید شارژ مستقیم می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.
خرید شارژ مستقیم
11 مرداد خرید شارژ مستقیم 1391
نحوه تغییر شماره خرید شارژ مستقیم رمز خط به خط:
ناصر خرید شارژ مستقیم
• پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که خرید شارژ مستقیم هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
حالا خرید شارژ مستقیم شما عزيزان خودتون قضاوت كنيد بايد سيستمامون قطعي نداشته باشه و سرعتشم خوب باشه.همينم كلي با دنگ و فنگ گرفتن.توكل به خدا
با كنترل خرید شارژ مستقیم حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد!
• شارژ الکترونیکی خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب خرید شارژ مستقیم برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
۱۶ مشاهده فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳# خرید شارژ مستقیم
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خرید شارژ مستقیم خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
خريد اينترنتي کارت شارژ اعتباري خرید شارژ مستقیم همراه اول
خريد خرید شارژ مستقیم کارت شارژ
o امنيت بسيار بالا (مبتني بر سيم کارت) خرید شارژ مستقیم

موفق و سربلند خرید شارژ مستقیم
جیرینگ، کیف پول همراه شماست. خرید شارژ مستقیم کیف پولی مدرن و مطمئن.
در صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه خرید شارژ مستقیم به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
خرید شارژ مستقیم
تحقق اهداف برنامه های بلند مد خرید شارژت سوم و چهارم کشور خرید شارژ مستقیم
لایک خرید شارژ مستقیم 1
• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام خرید شارژ مستقیم کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
آخه تا بخواد اون 3 گیگ رو بگیره آدم5 خرید شارژ مستقیم ساعت طول میکشه
9. تبلیغ به نفع خرید شارژ مستقیم گروهها و سازمانهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی)
لایک 2 خرید شارژ مستقیم
شبکه گسترده پذیرندگان جیرینگ در حال حاضر در بیش از 2000 نقطه و خرید شارژ مستقیم در تمامی نقاط ایران در دسترس شما هستند. برای واریز نمودن پول یا برداشت آن از جیرینگ خود، می توانید به پذیرندگان جیرینگ مراجعه نمایید.
خرید شارژ مستقیم
۰۰ از سایر خطوط خرید شارژ مستقیم تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.
o کاهش خرید شارژ مستقیم هزينه استفاده با توجه به عدم نياز به دستگاه هاي جانبي
8 شهریور 1391 خرید شارژ مستقیم
۱۰۲۴/۲۵۶ ۳ ۴۰۰,۰۰۰ خرید شارژ مستقیم
11 مرداد خرید شارژ مستقیم 1391
ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع خرید شارژ مستقیم
• شارژ خرید شارژ مستقیم مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه
من وایمکس مبین نت با سرعت 1024 دارم سرعت خرید شارژ مستقیم دانلودم هیچ وقت از 128 کمتر نمیشه حتی بعضی اوقات تا 140 ، 150 هم میره .
شما چرا ناراضی بودید؟ اگر خرید شارژ مستقیم ممکنه کمی توضیح بدید
خرید شارژ مستقیم

۱/۲میلیاردخرید شارژ ایرانس همراه خرید شارژ مستقیم اول، ایرانسل، تالیا تالیا

ب- از خرید شارژ مستقیم طریق نمايندگيها و فروشگاههاي مجاز كارت شارژ
مشاهده شماره های "فهرست طلایی" *130*3*4*3# خرید شارژ مستقیم
2. دریافت اخبار و اطلاعات مختلف با ایمیل خرید شارژ مستقیم
۱۰ حذف تمامی خرید شارژ مستقیم خدمات پیامگیر ۷۰۰-۳-۱-۴ *۱۴۰*۳*۱*۴#
محمد خرید شارژ مستقیم
سرانجام خرید شارژ مستقیم پس از تصویب
تعرفه های این سرویس: خرید شارژ مستقیم

شارژايرانسل خرید شارژ مستقیم
خرید شارژ مستقیم
انتقال شارژ همراه اول در خرید شارژ مستقیم یک سوت!
مبین‌نت: اگر در شهرهای بزرگ باشید و از طریق نمایندگی‌ها اقدام کنید خرید شارژ مستقیم ممکن است بعد از چند ساعت سرویس شما را وصل شود ولی این مورد بیشتر بستگی به شهر شما و نمایندگی شرکت مبین‌نت دارد ممکن است تا سه روز طول بکشد ولی بیشتر نصب‌ها در ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام انجام می‌شود.

18 خرید شارژ مستقیم خرداد 1391

خرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول تالیا
«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» خرید شارژ مستقیم به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
من پارسال ايرانسل داشتم و با 300 هزار توان هزينه به اندازه 10 توان هم خرید شارژ مستقیم استفاده نكردم ارزش چون يا قطع بود يا سرعتش مزخرف بود. الانم كه دهكده المپيك ساكنم نه ايرانسل نه و مبين نيت تحت پوشش نيست.
*۱۴۰*۱۱# خرید شارژ مستقیم
توجه: خرید شارژ مستقیم
12. تشویق، تحریك و تسهیل ارتكاب جرائمی كه دارای جنبه عمومی هستند از قبیل اخلال در نظم، تخریب اموال عمومی، ارتشاء، اختلاس، كلاهبرداری، قاچاق موادمخدر، قاچاق مشروبات الكلی و غیره( ماده 43 قانون مجازات اسلامی) خرید شارژ مستقیم
ضه محص خرید خرید شارژ مستقیم شارژلات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور
6- دکمه CALL یا OK خرید شارژ مستقیم یا Send را فشار دهید





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: